Thursday, February 23, 2012

I need ur help!!!!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihi

Assalamualaikum

Semester kedua di universiti memang memeningkan kepala sebab kolej penuh dengan aktiviti. Memang penuh tangan nak siapkan kerja kolej and assignment. Assignment memang tak dapat lagi, tapi bayangkan la bila banyak benda nak buat dalam satu masa memang memeningkan. Study nak campak mane??

Aktiviti yang terdekat ialah DUNIA (Dulu, Kini dan Selamanya).

Serba sedikit mengenai DUNIA:

Dunia ni lebih kurang macam theme costume party. Setiap blok perlu menghias blok mereka mengikut tema yang telah ditetapkan. Dan terdapat juga aktiviti-aktiviti lain dijalankan seperti explorace, pertandingan pantun dan modelling.

Tapi yang utama ialah hiasan blok dan persembahan setiap blok. Senang kata, ni la kemuncak DUNIA!!

Tahun ni punya tema ialah 'kisah 1001 malam'

Mula-mula kepala otak saya asyik terbayang kota baghdad masa dapat tema ni. Tapi rupa-rupanya 'kisah 1001 malam' ni macam cerita fairy tale (alice in wanderland dsb..).

Saya meng-volunteer-kan diri masuk pertandingan mencipta logo untuk DUNIA. Saya dah cipta 2 (dua) logo tapi still tak boleh decide yang mana nak hantar. And klu agak tak sesuai nak buat balik.

Jadi saya mintak jasa baik sahabat-sahabat sekalian untuk undi atau bagi pendapat yang mana yang agak ok or nak saya start from scratch.


Syarat-syarat pertandingan:




Hasil yang tak seberapa:

  
                                                   1                                      2



Sekian terima kasih~ ^O^

No comments: